Bergen op Zoom wil leegstand binnenstad verder terugdringen met nieuwe regels naar Gouds voorbeeld
De gemeente Bergen op Zoom heeft een nieuw wapen in de strijd tegen leegstand. Afgekeken uit Gouda. Eigenaren van panden in de binnenstad worden verplicht een pand dat langer dan een half jaar leegstaat te melden bij de gemeente. „Soms zijn pandeigenaren moeilijk te achterhalen.”
Lees verder